Podoba mi się taki romans z innej strony a wam przypadło do gustu ?
http://www.anime-shinden.info/20638-tonari-no-kaibutsu-kun-online.html Proszę masz tam opis zapraszam do oglądania :3
Nie dzięki to nie dla mnie :) poszukuję jakiegoś anime gdzie motywem przewodnim jest miecz :))
jak bleach
Mnie klimatem przypomina Lovely Complex, ale moim zdaniem dużo sympatyczniejsze :) Naprawdę polecam, a to dopiero 3 odc. x)
Coś w tym jest. Ale prawda jest taka, że to anime nie należy do szczególnie zróżnicowanego gatunku ( mangi już są mniej typowe, ale na podstawie moich ulubionych jakoś nie chcą robić anime;-( ), więc można znaleźć wiele podobieństw między różnymi tytułami.
Tak. Mnie jednak się to anime podoba, bo rzeczywiście wygląda jak z takiej typowej mangi shoujo, a nie spotkałam się jeszcze z tak hmm .. prostymi przesłaniami jeśli chodzi o mangę. Prosta była Itazura na kiss, ale mangi do niej nie ma.
Wystarczy poszukać w internecie informacji na ten temat, nie ma co pochopnie o czymś pisać, skoro nie jest się tego do końca pewnym. Manga jest, co więcej powstała dużo wcześniej niż anime, mianowicie w 1991 roku.
Jasne, szukałam w necie oczywiście jeśli chodzi o mangę online, nie zajrzałam na strony z mangami do kupienia. Może w tym mój błąd, ale nie musisz tak rozpamiętywać, napisałam w ten sposób, bo ja sama nie spotkałam się więc logiczne dla mnie, że nie istnieje. Jednak dobrze, że mnie poinformowałeś/łaś cofam moje wcześniejsze słowa, ale anime i tak jest dobre.
Nie rozpamiętuje, po prostu nie chce nikogo w błąd wprowadzać :) co do anime zgodzę się, też bardzo mi się podobało, ogólnie uwielbiam shoujo i wszelkiego rodzaju romanse.
Oczywiście, że przypadła mi do gustu, ja najpierw przeczytałam mange Później zaczełam oglądać anime. Jeśli ktoś chcę wiedzieć co będzie dalej to polecam przeczytać mange chociaż jest jak na razie tylko 34 chaptery.
Obejrzałam wszystkie dostępne odcinki i już wiem, że będzie mi brakowało tego anime kiedy już się skończy. Bardzo podoba mi się główna bohaterka - nie wydziera się, nie bije, nie rzuca przedmiotami (Toradora też była świetna, ale podobieństwa nie widzę tu za grosz, charlotte17). Jej szczerość jest obezwładniająca. Utożsamiam się z nią, chociaż nie wiem czemu, bo ani nadmiernie szczera ani zdolna nie jestem. Może dlatego, że zakochałabym się w chłopaku takim jak Haru:).
Nie miałam na myśli podobieństwa bohaterów tych dwóch anime, ale klimat według mnie jest trochę podobny, szczególnie muzyka i taka "żywiołowość", czego w innych romansach za bardzo nie widziałam;)
Ja również, ale zakończenie dało nam nadzieję, że może będzie seria 2 .. miejmy nadzieję, anime naprawdę wciąga :) Naprawdę chciałabym się dowiedzieć co dalej z Schizuku i Haru oraz czy Natsume będzie z Mi :) Na mój gust albo bardzo zrobione na odwal albo to jeszcze nie koniec ... oby :)
podzielam twoje zdanie, tylko że jeśli nie doczekam się kolejnych części będę super mocno zawiedziona... bo kto to widział, żeby tak kończyć jedno sezonowe anime ... ;)
To prawda. Ale weźmy sobie np. Special A, przecież to też nie zakończyło się jakoś konkretnie albo Toradora..nie mówiąc o Perfect girl evolution, czy Ouran high school host club. Jak dla mnie tu można byłoby jeszcze trochę dodać ale... Ale cóż.
no wiem jest sporo takich anime... ja wciąż czekam z utęsknieniem ale bez rezultatu na dalszy ciąg anime kaichou wa maid sama ... przeczytałam już wszystkie części mangi które wyszły natomiast o anime wciąż cisza.... ;( a też sie tak skończyło że było by głupio gdyby dalej nic nie robili...
Taaak ! Czytasz mi w myślach :) Ja kocham to anime i z utęsknieniem czekam na serię 2. Znam poza tym mnóstwo osób, które zaraziłam tym anime, Usui i Misa to po prostu magia :D
Zdziwiłabyś się ;) Moi znajomi nie ogladają raczej anime, znam tylko może z 4 osoby, które otwarcie się do tego przyznają, im się tylko jednorazowo Kaichou wa maid.. spodobało i nic więcej.
ja właściwie tak konkretnie mogę podyskutować z moim bratem na temat anime ale głównie Naruto i Bleach :) ale musze przyznać że jesteś druga osobą z którą zaznajomiłam się tutaj właśnie przez to anime, bardzo się z tego cieszę :) będę miała z kim porozmawiać na ten temat, mam nadzieję :))
Jasne, pisz kiedy chcesz i o czym :) Lubię rozmawiać, szczególnie z kimś, kto ma podobne gusta. Możemy się wymienić opiniami lub polecić sobie jakieś produkcje. Ja aktualnie głównie jestem fanką shoujo, ale yaoi niestety również mnie pociąga i to w dużym stopniu x) .. Oczywiście nieśmiertelny Death Note jest sporym wyjątkiem, czy np. japońskie, czy koreańskie dramy, które również uwielbiam :)
:) tamtych dwóch jeszcze nie widziałam, ale na pewno na nie zerknę :)) co do Death Note... rewelacja, aczkolwiek muszę się wyżalić na sam koniec bardzo mnie rozczarował młody Yagami, nie chodzi mi o koniec anime, ale o jego reakcję gdy wydało sie kim naprawdę jest... te wrzaski szaleńca, moim zdaniem poniżej godności... choć z drugiej strony nie ma się co dziwić, tak był siebie i swojego zwycięstwa pewny... w każdym razie był to dla mnie jedyny minus w tym anime :) Sporo ostatnimi czasy oglądam (czekając na odcinki Naruto oparte na mandze, ponieważ ostatnie fillery są naprawdę straszne... :/) w tym momencie jestem w trakcie oglądania głównie Clannad After Story , czekam na ostatni odcinek Hiiro no Kakera sezon2, oraz Sukitte ii na yo, jak również na dalsze części Code: Breaker, skończyłam własnie Tonari i Kami-sama Hajimemashita (i tu też mam nadzieję na 2 sezon) poza tym oglądam jeszcze kilka innych starszych anime :) i zabieram się za Sword art online :) jest tego sporo, a czasu tak mało :(