Ciężko uwierzyć, że po "Event Horizon" nie nakręcił niczego nawet w połowie tak ambitnego. Pierwsze 2 Resident Evil (ewentualnie pierwsze 3), może AVP da się oglądać, reszta to kompletne dno. Ale co mnie zadziwia to, że EH był naprawdę bardzo dobrym filmem, czego nawet nie starał się powtórzyć. I jeszcze obsadza żonę w...
więcejTemat podgapiony ze stron innych reżyserów. :)
Podawajcie listę najlepszych według Was filmów reżysera (jak chcecie możecie też podawac listy jego produkcji i scenariuszy).
idealny even horizon, ciekawy Soldier, oraz wciągający Resident Evil I, ... a potem już z górki bez ambicji , scenariusza, byle kasa się zgadzała...
Biohazard l zawsze kojarzył mi się z grami, każda część to inni bohaterowie, ale reżyser zrobił z tego tasiemiec z 1 główną bohaterką która na dodatek chyba jest jego żoną co obniża w moich oczach wiarygodność tego człowieka.
Inny bohater oznaczałby zawsze jakiś powiew świeżości i otwartą drogę na ciekawą...
wiadomo coś czy, a jak tak to kiedy się w końcu zabierze za adaptacje książki Petera Bretta
"Malowany człowiek"???
Może pan Anderson wcale nie jest złym reżyserem. Stworzył wszak naprawdę dobry Event
Horizon. On jest po prostu gównianym scenarzystą i jako taki odczuwa również pociąg do
gównianych scenariuszy. Paulowi trzeba po prostu wcisnąć na siłę dobry scenariusz i nie
pozwolić mu ich wybierać ani tworzyć.
Dla mnie Resident Evil Afterlife to najlepszy film akcji jaki widziałem.... RE apokalipsa to najlepszy film horror/akcja/S-fi i wszystko jasne...
rezyser mial wpadke w filmie Aliens vs Predator film był jałowy.. takie bez klimacie
Wyścig śmierci tez genialny...
Im starszy tym gorszy. Świetny, klimatyczny Event Horizon, dobry Galaktyczny Wojownik. Reżyser kina S-F z pomysłem, a później takie gnioty jak seria RE, Death Race czy AVP.
On będzie reżyserem ekranizacji "malowanego człowieka". Dlaczego tak fantastyczna książka ma zostać zhańbiona? Whyyy..... ??
Czemu ma średnią 6.0 ? Według mnie jest rewelacyjnym reżyserem.
Wspaniałe Death Race (9/10) i świetny Resident Evil (8/10). Reszty niestety nie widziałem, ale widać po ocenach na FW, że nie jest złym reżyserem.
W przypadku tego pana średnia jest bardzo, bardzo zaniżona. W innych wypadkach moje oceny są dosyć...
Ma w sobie to coś czego brak innym jego filmom, w miarę dobry jest też Żołnierz przyszłości. Resztę należy sobie darować :(
Chyba każdy temat, wątek założony na tym forum a jest ich kilka wyśmiewa
tego reżysera ja chciałem go tutaj obronić. Policzyłem sobie średnią
ocene jego filmów i cóż ocena oscyluje w granicach 7 (dok. 7.155) nie
liczyłem tutaj oczywiście filmów gdzie ilość głosów jest mniejsza niż
20. NO więc dziwi mnie sama...